tirsdag 29. mars 2011

Sif (8m) trenger umiddelbar hjelp - Noe for deg? HASTER

Det var jo ikke slik jeg hadde tenkt at det skulle ende. Men han som "eier" tomta som jeg fikk tilbud om å stå på er helt klar i sin sak. Jeg skal vekk. Fortest mulig. Han skal bygge ut.

Alt som tidligere ble lovet og sagt, er som blåst for vinden. Og hva gjør man så? Teltet var ferdig isolert og arbeidbenker var laget, Komplett belysning og stasjonert verktøy var på plass. Til og med gyngestolen var på plass. Orker man å rive alt ned igjen? Orker man å forsterke "Sif" for nye løft? Orker man å sette opp teltet en gang til? Svaret er NEI !
Alt arbeidet til nå har ikke vært et ork, men fra nå av.... Jeg var i kontakt med oppkjøpssentralen for metaller. De kunne by meg 5,-/ kg for blykjølen. Ja-ja, den veier vel opp mot 4 tonn. Det veier ikke på langt nær opp mine utgifter til nå. 95.000,-

Men det må da være andre som har 8 metere som seiler med jernkjøl, som vil ha bly istedet.

Kanskje det er andre som vil fortsette der jeg nå stopper? En brukbar mast er det også med. Men tiden er uhyggelig knapp. I løpet av 3-4 uker må "Sif" være vekk. Akkurat nå holder jeg på nede i "Legende". Orker ikke å være sammen med "Sif" nå. Er det noen i klubben som vil eller vet noe, så er jeg å treffe på tlf.98019643.

Einar Husby